X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Czy Twoi Klienci zapominają o wpłatach, a Ty musisz się przypominać?

24 cze 2021
źródło: artykuł partnerski

Trener personalny Agata Romańczuk o rozliczaniu wpłat i kontroli rachunków ?

Bycie trenerem to nie tylko zawód, to przede wszystkim styl życia. Oprócz trudu, który codziennie wkładam w swoje własne treningi oraz treningi podopiecznych, muszę być również księgową, asystentką, dietetyczką i managerem w jednym. Dlatego aktywnie poszukuję rozwiązań, które w łatwy sposób pomogą mi w organizacji mojej codziennej pracy. Tworząc harmonogramy zajęć lub zestawy ćwiczeń muszę brać pod uwagę różnorodność osób przychodzących na moje ćwiczenia. Toteż słowo „personalizacja” jest pojęciem, które powinno charakteryzować narzędzia, których używam po to aby efektywniej pracować. W czasach, kiedy bycie wysportowanym staje się coraz bardziej popularne, wzrasta liczba innowacyjnych rozwiązań mających pomagać trenerom fitness w komunikacji z klientami i rozliczaniu płatności. Zdecydowałam się na przetestowanie Moich Usług dla Firm, ponieważ najbardziej zależało mi na możliwości automatycznego wysyłania spersonalizowanych treści powiadomień, dzięki którym nie muszę za każdym razem przypominać klientom o terminach wizyt, zaległościach w płatnościach lub zmianach w harmonogramie. Dodatkowo, niejednokrotnie problematyczne okazywały się płatności uiszczane w gotówce. Klienci często zapominali pójść do bankomatu przed zajęciami, a każda opóźniona zapłata mieszała w moich osobistych finansach. Dotychczas prowadziłam prosty zapis rozliczeń w Excelu co było bardzo frustrujące i potęgowało poczucie braku kontroli. Dzięki Moim Usługom dla Firm moi klienci mogą wygodnie płacić online – zupełnie tak jak w sklepie internetowym – a ja zyskuję precyzyjną informację, kto zapłacił, a kto zalega z wpłatą. Nie muszę już kontrolować rachunków i porównywać z listą oczekiwanych wpłat. Nie muszę też przepraszać za to, że nie przyjmuję płatności BLIK, nie mam przy sobie „reszty” lub wysłuchiwać, że mail z danymi przelewu nie dotarł. Czy warto korzystać z Moich Usług dla Firm? Tak, jeśli rozliczanie płatności, przypominanie o wpłatach i komunikacja z klientami to aspekty, które chcesz usprawnić. Dodatkowo przetestowanie usługi jest całkowicie darmowe bez ukrytych prowizji czy abonamentu.

klient

Moje Usługi dla Firm – czy to się opłaca?

W standardowym pakiecie 0,00 zł abonamentu zyskujesz:

  • Wygodne zarządzanie płatnościami klientów w firmie
  • Możliwość wysyłania automatycznych powiadomień SMS lub MAIL
  • Dostęp do płatności online, BLIK i zwykłego przelewu
  • Automatyczne pobieranie cyklicznych wpłat

Jak to działa?

Wystarczy, że ręcznie dodasz lub zaimportujesz dane Twoich klientów, kwoty poszczególnych płatności oraz ich terminy. Następnie samodzielnie ustalasz treści oraz rodzaj powiadomień po czym wybierasz ich częstotliwość. Gotowe szablony powiadomień możesz modyfikować i spersonalizować - wiadomość zostanie wysłana poprzez sms lub e-mail z linkiem do płatności na przykład poprzez Blik. Wysyłkę gotowego komunikatu można zaplanować przed terminem płatności lub w jej dniu co pozwoli uniknąć opóźnień w płatnościach. W przypadku braku zapłaty system automatycznie przypomina spóźnionym o zaległych płatnościach, a Ty otrzymujesz zestawienia dotyczące zebranych pieniędzy.

x
Zapisz się do newslettera