Zbyt wielu specjalistów z branży fitness i właścicieli firm podczas tworzenia strony internetowej wpada w pułapkę dezorientacji w wirtualnej rzeczywistości. Marnują oni dużo czasu na niepotrzebne rzeczy. Co gorsza, często nie wykonując wielu koniecznych czynności. Czy certyfikowani trenerzy personalni powinni uruchomić swoją stronę internetową? Jakie treści powinieneś umieścić na swojej witrynie? Do czego jej używać? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
Sean Greeley, założyciel i dyrektor generalny NPE, ma niesłabnącą pasję do wspierania właścicieli firm fitness w rozwijaniu ich działalności i kreowaniu życia, jakiego pragną. Od 2006 roku NPE pomogło osiągnąć wyższy poziom biznesu ponad 45 000 profesjonalistów fitness i właścicieli firm w ponad 96 krajach. Przyczytaj dlaczego według Seana Greeley każdy trener personalny powinien mieć stronę internetową.
*
*
Prawie we wszystkich przypadkach odpowiedź brzmi: tak. Zdecydowanie powinieneś być obecny w Internecie. Jeśli nie możesz żyć swoim wymarzonym stylem życia korzystając z systemu poleceń, strona internetowa będzie niezbędna. W dzisiejszych czasach to standard – ludzie tego oczekują. Jeśli nie mogą Cię znaleźć w sieci, zastanawiają się dlaczego (przez kilka sekund, a następnie poszukują innego trenera).
Profesjonalna prezentacja Twoich usług z całą pewnością przyciągnie klientów i zachęci ich do skontaktowania się z Tobą.
*
*
Na początek musisz stworzyć w sieci swoje miejsce, w którym potencjalni klienci mogą:
Choć brzmi to prosto, w rzeczywistości bywa mocno skomplikowane.
Kiedy zaczniesz rozmyślać o tym, co umieścić na swojej witrynie, zastanawiasz się również nad ogólną strategią przekazu. Musisz mieć plan dla swojej witryny, choćby najprostszy, a następnie po prostu go zrealizować.
Nie wystarczy podnieść przypadkowe ciężary, by zacząć trening siłowy – aby uzyskać wyniki, potrzebujesz efektywnego planu treningowego. To samo dotyczy strony internetowej, więc zacznij od zaplanowania trafnej i skutecznej komunikacji.
*
*
Zalecamy, aby na początku plan na stronę internetową był bardzo prosty. Utwórz go jednak w taki sposób, aby można go było rozszerzać i dostosowywać w zależności od zmieniających się potrzeb. Zacznij od absolutnych podstaw – zaplanuj swój główny przekaz. Bez względu na to, jak mała masz witrynę internetową, musisz mieć spójny przekaz, który będzie odpowiadał Twoim potencjalnym klientom.
Oto, gdzie większość ludzi popełnia błąd. Wchodzisz na stronę rejestratora nazw domen i zaczynasz wprowadzać potencjalne nazwy. Próbujesz nazwy, którą uwielbiasz, ale jest niedostępna. Próbujesz innej, równie dobrej, ale ta też jest niedostępna. To samo dotyczy trzeciej. Denerwujesz się i poddajesz. Zaczynasz więc tworzyć coraz bardziej skomplikowane formuły i zanim się zorientujesz, nazwa Twojej domeny to jennysfitnessindenver.example.com.
To nie jest dobra droga, ponieważ taka nazwa domeny będzie z góry i na zawsze określać Twoją markę i przekaz. Najpierw musisz dokonać wyborów dotyczących przekazu, a dopiero później poszukać nazw domen.
*
*
*
Przy planowaniu pierwszej strony internetowej bez wątpienia pomocne będą odpowiedzi na poniższe pytania:
*
Gdy już odpowiesz na powyższe pytania, masz swój podstawowy szablon. Umieść swoje treści w odpowiedniej kolejności:
Jesteś kobietą po pięćdziesiątce w Volusia County? Wyglądaj świetnie. Czuj się świetnie. Miej więcej energii. W jaki sposób? Dzięki naszym zajęciom grupowym Pilates, treningom personalnym i wsparciu żywieniowemu. Pomoże Ci certyfikowany trener NASM… itd. Zadzwoń do nas pod numer…
Po ustaleniu grupy docelowej i celu, jaki pomoże realizować Twoja witryna, możesz zacząć szukać adresu URL (adresu strony internetowej, znanego również jako nazwa domeny).
Podsumowując, tak – powinieneś mieć stronę internetową. Nie wrzucaj jednak do sieci czegoś, co odstraszy więcej klientów, niż przyciągnie. Twój plan musi zaczynać się od ustalenia przekazu i celu. Na początku musisz wybrać własną markę, a nie rejestratora nazwy domeny. Utwórz swoją podstawową komunikację, a następnie wybierz nazwę domeny i usługę hostingową. Następnie dodaj swoje treści i zacznij przyciągać potencjalnych klientów do swojej witryny!
*
Polecamy także: