X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Licencje na muzykę komercyjną w klubach fitness

09 cze 2021
Źródło: materiały prasowe

Dwa butikowe studia fitness, oferujące także wirtualne zajęcia: The Class i Bande zwróciły się do SyncFloor, aby uzyskać licencje na wysokiej jakości muzykę komercyjną za pomocą jednego kliknięcia. SyncFloor zawiera ponad 10 tys. utworów niezależnych artystów, którzy zgromadzili ponad 2,5 miliarda strumieni na Spotify.

SyncFloor to platforma B2B zapewniająca licencje na wysokiej jakości muzykę komercyjną do użytku przez firmy i twórców.

„Możliwość legalnego pozyskiwania świetnej muzyki komercyjnej bezpośrednio wpływa na jakość doświadczeń, jakie marki fitness dostarczają swoim subskrybentom. Potrzebują wysokiej jakości muzyki do zajęć na żywo i na żądanie” — wyjaśnia współzałożyciel i dyrektor generalny SyncFloor, Kirt Debique. „Możemy pomóc firmom w obu przypadkach i mamy całą muzykę, której potrzebują, od hip hopu przez kickboxing lub dance pop do HIIT, po chillhop do jogi”.

Aby zwiększyć możliwości instruktorów, firma SyncFloor zbudowała nowy zestaw narzędzi, które pomagają im znajdować niesamowitą muzykę za pomocą opatentowanego wyszukiwania, tworzyć zajęcia z wykorzystaniem segmentów utworów i dostosowywania BPM oraz licencjonować zestaw utworów za pomocą jednego kliknięcia. Platforma ma struktury opłat licencyjnych dostosowane do kondycji i oferuje miesięczne fakturowanie w celu uproszczenia płatności.

Opierając się na szybko rozszerzającym się, wyselekcjonowanym katalogu z całego świata, SyncFloor umożliwił The Class i Bande włączenie muzyki, która pasuje do ich unikalnej wizji ruchu i dobrego samopoczucia. „Wysłuchaliśmy potrzeb Bande i The Class i dostarczyliśmy kompletne rozwiązanie do fitnessu online, od odkrywania torów po bezproblemowe licencjonowanie” – mówi Debique.

„Pracuję w branży fitness od 14 lat, a SyncFloor zmienia zasady gry. Muzyka ma kluczowe znaczenie dla doświadczenia fitness Bande, a SyncFloor podnosi naszą zdolność programowania na zupełnie nowy poziom jakości i kreatywności” – mówi Bergen Wheeler, szef działu innowacji w Bande.

„Chcę po prostu podejść do maszyny, zainwestować pieniądze i zdobyć świetną muzykę dla mojego biznesu”, śmieje się dyrektor operacyjny klasy Chris Sanborn. „SyncFloor sprawił, że było to takie proste”.

Więcej informacji na temat rozwiązania fitness SyncFloor można znaleźć na stronie fitness.syncfloor.com.

Przeczytaj także

x
Zapisz się do newslettera