X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Najpierw masa, potem rzeźba, czyli o współpracy McDonald’s z siecią fitness

09 wrz. 2021
źródło: materiały prasowe

McDonald's wznowił niedawno swoją grę w Monopoly. Klienci, przystępując do gry, mają szansę wygrać jedzenie, pieniądze i inne nagrody, jak np... karnet na siłownię!

Sieć fastfoodów poinformowała o współpracy z siecią fitness Hussle (Wielka Brytania). Promocja trwa od 25 sierpnia do 5 października. Po raz pierwszy oferta siłowni została uwzględniona w konkursie McDonald's, w którym co roku gra ponad siedem milionów osób.

Nie wiadomo jeszcze, czy sieć planuje podobne promocje na innych rynkach.

Umowa między firmami da klientom McDonald's szansę na uzyskanie dostępu do dowolnego z ponad 2000 partnerskich klubów zdrowia Hussle'a w Wielkiej Brytanii. Zwycięzcy otrzymają kod do wejścia na stronę Hussle, gdzie będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie klub.

Cztery nagrody od Hussle to:

  • Milion szans na 50% zniżki na całodniowy karnet na siłownię w sieci Hussle

  • Milion szans na darmowy karnet plus siedem dni fitness online

  • Osiem szans na trzy miesiące gratis w klubie w sieci Hussle

  • Pięć szans na rok gratis w klubie w sieci Hussle

Hussle przyznaje, że nie popiera jedzenia fast foodów, ale doszła do wniosku, że partnerstwo ostatecznie pomoże Hussle wesprzeć cel UKActive, aby więcej osób częściej było bardziej aktywnych.

„Stare powiedzenie jest tak prawdziwe… jeśli nadal będziemy robić te same rzeczy, reklamując fitness dla tych samych ludzi, zawsze przeciągniemy tych samych ludzi przez nasze drzwi” – ​​powiedział w mediach Jamie Owens, dyrektor ds. Partnerstwa fitness w Hussle. „Jeśli siłownie mają być popularne, musimy współpracować z głównymi markami. Ta kampania jest niezbadanym obszarem, ale jest także ekscytującą okazją do bezpośredniego dotarcia do nowych klientów. To partnerstwo prezentuje fitness przed siedmioma milionami ludzi, z którymi w przeciwnym razie niekoniecznie moglibyśmy rozmawiać”.

Sieć Hussle, aby nawiązać współpracę z gigantem, musiała wystartować w konkursie przetargowym. Wygrała, ponieważ jej zasięg umożliwia zwycięzcom dostęp do tysięcy operatorów siłowni. Dla klubów zdrowia współpracujących z Hussle, partnerstwo firmy z McDonald's oferuje możliwość przyciągnięcia nowych użytkowników bez dodatkowych kosztów, stworzenia dobrego wrażenia i ostatecznie pozyskania nowych członków, według Hussle.

Hussle nie ma ustalonego limitu, jeśli chodzi o liczbę osób, które, jak ma nadzieję, uzyskają dostęp do partnerów siłowni za pośrednictwem gry. Liczy natomiast, że partnerstwo sprawi, iż kluby zdrowia staną się realnym partnerem marketingowym dla kampanii na skalę porównywalną do McDonald's Monopoly.

„Jest to bezprecedensowa ekspozycja dla naszej branży – współpraca z tak kolosalną marką komercyjną będzie oznaczać, że każdy klub na platformie Hussle będzie prezentowany jednej trzeciej populacji Wielkiej Brytanii (ponad 3,5 miliona klientów każdego dnia) w ciągu sześciu tygodni promocji Monopoly w restauracjach – powiedział Owens. „Dzięki naszej nowej usłudze konwersji członkostwa, która aktywnie zachęca klientów do dołączania do odwiedzanych klubów, otwieramy zupełnie nowy kanał dla członków społeczności w niezwykle trudnej grupie wiekowej, ponieważ publiczność Monopoly to głównie osoby w wieku 16-24 lata”.

Hussle ma nadzieję, że dzięki partnerstwu do jego platformy dołączy więcej siłowni, a rezultatem będzie jeszcze silniejsza platforma.

ZASADY GRY

Rozdanie McDonald's, zapoczątkowane w 2005 roku, działa na podobnych zasadach do klasycznej gry planszowej Monopoly. Klienci zbierają elementy gry – które pojawiają się jako naklejki na opakowaniach żywności i napojów – a każdy element reprezentuje kafelek na planszy. Gdy klienci odbiorą zestaw, wygrywają nagrodę. Istnieją również elementy do gry z natychmiastową wygraną, które można natychmiast wymienić, oraz elementy do gry online z wygranymi, które zachęcają klientów do korzystania z mikrowitryny z wygranymi online w celu zdobycia większej liczby nagród, w tym nagród Hussle.

„Po pandemii, kiedy kraj bardziej niż kiedykolwiek koncentruje się na zdrowiu, teraz jest idealny czas, aby stanąć przed 85 procentami populacji, która nigdy nie korzysta z naszych obiektów” – powiedział Owens. „Nie mogę wymyślić lepszego sposobu niż współpraca z promocją Monopoly w McDonald's, prawdopodobnie największej brytyjskiej platformie angażującej marki. Cieszymy się, że możemy przenieść branżę fitness na tę scenę.”

Inne nagrody dostępne dla tych, którzy grają w grę Monopoly w McDonald's, obejmują darmowe pozycje w menu McDonald's, takie jak Big Mac, nuggetsy z kurczaka i wafelek do lodów, lub większe nagrody, takie jak 100 000 funtów, Mini Coopers, PS4 Pro, telefon komórkowy telefony i nową Złotą Kartę McDonald's VIP, dzięki której odbiorcy otrzymują co tydzień darmowy średni posiłek przez 12 miesięcy.

Przeczytaj także

x
Zapisz się do newslettera