X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Jak trenować w upalne dni?

16 lp. 2021
Źródło: ukactive.eu

Upalne dni, które obecnie trwają na półkuli północnej, choć powinny zachęcać do spędzania czasu na świeżym powietrzu, mogą okazać się niebezpieczne dla organizmu!

Dla tych, którzy są zdeterminowani, aby ćwiczyć mimo warunków pogodowych, ukactive przygotowało kilka wskazówek dotyczących bezpiecznych treningów i ćwiczeń właśnie w upalne dni:

1. Trening w pomieszczeniu.

Podczas gdy słoneczna pogoda sprawi, że będziesz chciał spędzać więcej czasu na zewnątrz, w wyjątkowo upalne dni bezpieczniej jest pozostać w domu. Zastanów się nad siłowniami i centrami fitness do treningu, gdzie możesz osłonić się przed oślepiającym słońcem w ładnej, chłodnej, klimatyzowanej przestrzeni.

2. Nawodnienie to podstawa.

Nie możemy przecenić znaczenia odpowiedniego nawodnienia organizmu, jeśli zamierzasz ćwiczyć w upalny dzień! Powinieneś pić co najmniej 2 litry wody dziennie, więcej, jeśli ćwiczysz.

3. Zakładaj luźną odzież w jasnych kolorach!

Rozgość się tak wygodnie, jak to tylko możliwe, unikając obcisłych i ciemnych ubrań.

4. Ogranicz czas spędzany na słońcu.

Jeśli jesteś zdeterminowany, aby ćwiczyć na świeżym powietrzu, wybierz zacieniony obszar, aby nie być bezpośrednio na słońcu. Pora dnia również może mieć wpływ, więc unikaj nadmiernego wysiłku w godzinach od 10:00 do 15:00, ponieważ jest to najgorętszy okres w ciągu dnia. Aha, i upewnij się, że nakładasz dużo kremu przeciwsłonecznego!

Chociaż aktywność fizyczna jest bardzo ważna dla twojego zdrowia i dobrego samopoczucia, kiedy temperatura wzrasta, musisz upewnić się, że jesteś dobrze przygotowany, aby przypadkowo nie przesadzić z regularnymi ćwiczeniami. Postępując zgodnie z tymi 4 wskazówkami, możesz zapewnić bezpieczny i przyjemny trening bez negatywnych konsekwencji.

Przeczytaj także

x
Zapisz się do newslettera