Dwudniowe, wirtualne wydarzenie branży fitness objęło 5 okrągłych stołów poświęconych najbardziej popularnym tematom w branży, w tym fitnessowi na świeżym powietrzu, fitnessowi wirtualnemu, marketingowi opartemu na danych, strategiom zaangażowania członków i lekcjom przywództwa.
1. Lojalność pracowników jest predykatorem nr 1 i wskaźnikiem lojalności członków. Jedno z drugim jest ściśle powiązane.
2. Opinie członków klubu, czym jest świetna obsługa klienta, zmieniają się cały czas. Dlatego ważne jest, aby budować bezpieczeństwo psychiczne, aby ludzie czuli się w klubie i na zajęciach komfortowo. Ważne też, by dzieli się opiniami i odczuciami, tak aby można było je wprowadzać w życie.
3. Jeśli chodzi o komunikację z członkami - upewnij się, że Twoi pracownicy odpowiadają na pytania i wątpliwości członków klubu.
4. Fitness na świeżym powietrzu spełnia swoje zadanie i większość właścicieli klubów będzie nadal z niego korzystać w niezbędnym zakresie. Taka forma ćwiczeń zyskała zwłaszcza w trakcie pandemii.
5. Wirtualny trening może stać się świetnym sposobem do zabawy. Eksperymentuj i myśl nieszablonowo.
6. Oferując wirtualne zajęcia, nie zmieniaj tego, kim jesteś jako marka. Podkreśl swoje najlepsze cechy. Rób to, co robisz dobrze, tylko w wirtualnym otoczeniu.
7. Ponadto nie czuj presji, aby konkurować na przykład z Peletonem lub Apple. Najpotężniejszą i najmocniejszą rzeczą jest związek, jaki Twoi członkowie mają z Twoją marką. Wykorzystaj moc tej zależności i kontynuuj to, co sprawdzało się do tej pory.
Wydarzenie otwarte było dla każdego zarejestrowanego uczestnika, który opłacił swój udział.
Zapis webinariów możecie znaleźć na stronie wydarzenia.
Polecamy także: