X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

World United – "razem możemy więcej"

02 wrz 2020
Źródło: https://sweatybusiness.se/, informacja prasowa

W sobotę 19 września wystartuje World United – nowatorska kampania Les Mills. Celem marki jest maksymalne zaangażowanie i zwiększenie aktywności klientów, a także wspieranie instruktorów i inspirowanie klubów fitness do wspólnego działania w trudnym czasie. Przed nami nowa jakość zajęć grupowych.

  • 19.09 Les Mills rusza z nową kampanią World United
  • Projekt ma na celu przyciągnięcie nowych klientów, mobilizację trenerów i wsparcie klubów fitness poprzez wspólne działania
  • Wydarzenie będzie miało formę zsynchronizowanego globalnego treningu, w którym wezmą udział dziesiątki tysięcy klubów
  • W Polsce eventy organizują m.in. kluby partnerskie Holmes Place, Fabryka Formy, Zdrofit, My Fitness Place, Organic Fitness, Fitness Factory Nowy Targ

Les Mills stworzył nową kampanię, która pomoże siłowniom bardziej zaangażować obecnych klubowiczów i przyciągnąć nowych członków na zajęcia grupowe. To właśnie współpraca jest dla branży fitness szansą na odrobienie strat i odzyskanie zaufania klientów po pandemii COVID-19.

Nowy początek

World United, prawdopodobnie największe w historii światowe wydarzenie fitness, będzie zsynchronizowanym globalnym treningiem prowadzonym na żywo i online. Akcja obejmuje dziesiątki tysięcy klubów fitness, angażując tym samym trenerów z całego świata, którzy 19 września przystąpią do wspólnych ćwiczeń.

Zobaczymy, jak kluby na całym świecie otwierają swoje drzwi (lub prowadzą transmisję online) dla stałych członków oraz nowych uczestników. Wszystko po to, by wspólnie przeżyć wiele godzin intensywnych treningów grupowych. Wyświetlone zostaną również ekskluzywne wydania Les Mills United. To specjalne materiały, które zostały nakręcone podczas lockdownu przez 374 najlepszych trenerów na świecie z 48 różnych krajów.

Lena Holmberg, Country Manager, Les Mills Nordic mówi: „Ponieważ zdrowie jest najwyższym priorytetem dla każdego, kluby mają ogromne możliwości angażowania istniejących i przyciągania nowych członków, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej”.

"Razem możemy więcej"

Szacuje się, że w kampanii World United będą uczestniczyć obiekty fitness w ponad 100 krajach na całym świecie. Projekt uzyskał wsparcie wielu międzynarodowych sław, takich jak premier Nowej Zelandii Jacinda Ardern.

W filmie rozpoczynającym kampanię Lena Holmberg dodaje: „W tej chwili oczywiście stoimy przed poważnym wyzwaniem zdrowotnym. Kiedy już się z nim uporamy, ćwiczenia odegrają ważną rolę w naszej integracji i utrzymaniu nas w formie zarówno fizycznej, jak i psychicznej. ”.

World United to impuls dla klubów partnerskich Les Mills, opracowany w celu wspierania ich strategii biznesowych w zmieniającej się branży szkoleniowej. Kampania pomoże klubom w pozyskiwaniu klientów poprzez grupowe ćwiczenia, które zainspirują i zwiększą motywację do treningu. Tak silna kampania PR pomoże klubom uzyskać rozgłos.

Aby wesprzeć poszczególne placówki w pomyślnym planowaniu i promowaniu imprezy, Les Mills stworzył kompleksowe materiały marketingowe i przewodniki planowania kampanii. Kluby i instruktorzy mogą dzięki nim rozpowszechniać informacje o swoim wydarzeniu.

W Polsce eventy organizują m.in. kluby partnerskie Holmes Place, Fabryka Formy, Zdrofit, My Fitness Place, Organic Fitness, Fitness Factory Nowy Targ i wiele innych.

Polecamy także:

Zajęcia fitness po kwarantannie – zbędny koszt czy długofalowy zysk?

x
Zapisz się do newslettera