X
X
Menu główne
Menu kategorii
facebook

Klienci, po Covid-19, zamierzają wrócić na siłownie

10 sie 2021
źródło: materiały prasowe

Według raportu Fundacji IHRSA, ABC Fitness Solutions i ClubIntel, 49% aktywnych członków klubów fitness, którzy zrezygnowali z członkostwa w klubach fitness z powodu COVID-19, planuje wrócić na siłownie.

RaportThe Next Fitness Consumer Report” zawierał dane demograficzne aktywnych konsumentów i migawkę tradycyjnych użytkowników siłowni, motywację do ćwiczeń, cele fitness, mieszankę schematów aktywności (w tym korzystanie w klubie, na zewnątrz i w internecie) oraz ile każde pokolenie wydaje na fitness.

Dziesięć kluczowych wniosków z raportu to:

  1. Sześćdziesiąt sześć procent Amerykanów twierdzi, że jest obecnie aktywnych, co może wskazywać, że definiują sprawność fizyczną jako szerszą niż ćwiczenia fizyczne, obejmując również zdrowie psychiczne i ostrość.
  2. Konsumenci nadal chcą aktywności na świeżym powietrzu i treningów cyfrowych/online.
  3. Możliwość regularnego wykonywania ćwiczeń może być przywilejem osób o wyższych dochodach, co oznacza, że ​​branża musi przyjrzeć się, jak usunąć bariery nierówności.
  4. Aktywni konsumenci nadal postrzegają kluby i studia fitness jako swoje główne centrum treningowe.
  5. Wśród aktywnych członków, którzy zrezygnowali z członkostwa w dużych siłowniach z powodu COVID-19, 49% planuje wrócić na siłownie w ciągu najbliższych sześciu do 12 miesięcy.
  6. Mężczyźni częściej wracają do klubów stacjonarnych. Kobiety mogą częściej angażować się w fitness cyfrowy i domowy.
  7. Aktywni konsumenci pokolenia Z chcą zabawy i poczucia spełnienia z regularnych ćwiczeń, a także wiedzy i odpowiedzialności trenerów fitness.
  8. Aktywni konsumenci Millenialsi chcą wrócić do doświadczenia w klubie, zaliczając korzyści zdrowotne i zwiększenie pewności siebie jako główne motywatory do ćwiczeń.
  9. Generacja X pozostawała stosunkowo stabilna w swoim reżimie ćwiczeń podczas pandemii, ale byli bardziej skłonni do zmiany niż ich młodsi koledzy.
  10. Aktywni boomersi i starsi członkowie cenią sobie sprawność bardziej niż kiedykolwiek, ale są najbardziej wrażliwi na ceny ze wszystkich grup wiekowych.

Aby uzyskać więcej informacji na temat raportu i wniosków, można bezpłatnie pobrać raport.

Badanie z udziałem 2113 konsumentów zostało przeprowadzone w czerwcu 2021 r., sprawdzając respondentów, aby upewnić się, że są „aktywnymi” konsumentami powyżej 18 roku życia, którzy obecnie ćwiczą lub pozostają aktywni. Ankieta obejmowała również osoby, które nie były aktywne, ale były zainteresowane ćwiczeniami, ale nie obejmowała osób, które nie były zainteresowane ćwiczeniami.

Przeczytaj także

x
Zapisz się do newslettera