Impreza inauguracyjna odbędzie się w Centrum Targowym w Monachium w dniach 17-19 listopada.
Scholz mówi, że spodziewa się frekwencji około 10 000 osób. Wydarzenie połączone będzie wraz z nowym szczytem IHRSA SMART Summit.
Szczyt ten zastępuje IHRSA Europejski Kongres, który pierwotnie miał odbyć się w Berlinie w 2020 roku.
Scholz informuje też, że na FitnessConnected przeznaczone będą dodatkowe miejsca do zapewnienia dystansu społecznego. Natomiast plan targów pozostanie bez zmian.
Cały catering jest wliczony w cenę biletu i będzie dostarczany w kontrolowanych, bezpiecznych obszarach, eliminując potrzebę dostarczania przez wystawców dodatkowych środków bezpieczeństwa na stoisku.
Zwiedzający zostaną wpuszczeni, jeśli udowodnią, że niedawno wyzdrowieli z COVID, zostali podwójnie zaszczepieni lub uzyskali negatywny wynik testu. Planowana jest przestrzeń do bezpłatnych testów na COVID na miejscu.
Odwiedzający będą zobowiązani do noszenia masek i utrzymywania dystansu społecznego przez cały czas pobytu na hali.
Na targach potwierdzonych jest ponad 80 wystawców, w tym Life Fitness, Matrix, Milon i Egym. Scholz mówi, że jego celem jest zgłoszenie w tym roku łącznie 100 wystawców.
Spodziewa się dużej frekwencji ze strony odwiedzających z Niemiec, Szwajcarii i Austrii i ukierunkowany jest na dalszy marketing dla odwiedzających w północno-wschodniej i południowej Europie.
„Wycieczki na wydarzenie IHRSA zostały zorganizowane przez krajowe stowarzyszenia z całej Europy”, powiedział, „więc w tym momencie ważne jest, abyśmy wiedzieli, że impreza się zbliża”.
Scholz potwierdził również, że równolegle do targów, organizowanych we współpracy z grupą doradczą One Hospitality, odbędzie się Spotkanie Inwestorów i Nieruchomości, skupiające się na rozwoju rynku zdrowia i fitnessu.
FitnessConnected jest częścią ISPO-Network i jest kierowany przez Scholza, który był dyrektorem wydarzeń FIBO w latach 2013-2017.